Monday, March 29, 2010

你。见过 -鬼- 吗?

有D人真係唔死都冇用。我讲紧既係果D一味净係识得夺命追魂call, 总之就係怨鬼缠身既死净种,只有佢可以呃你、搵你笨、同笈你电话,你唔可以唔听佢来电、佢搵其它女你唔可以唔爽、佢问候你啊妈啊爸啊姐啊妹你要明白佢感受,分左手你都要随传随到,再听佢申啊边个边个欠左佢,仲要解释你点解迟左两秒接佢电话。就算你地乜都完哂,改埋电话,佢都照样招到你既魂,懒有heart 咁要睇你过得比佢有几好,仲好白痴咁问你点解要换电话号码,再好有style咁叫你諗番佢以前都好委屈地付出。 我妖~!
呢种‘鬼’(我冇办法归纳佢为人或男人), 我想diu佢好耐啦!

你,如果时运低,遇到D咁吊既鬼,记得同佢讲:你咁得闲就去跳楼死多次啦~你唔死都冇用!

(唔怪得电讯公司咁发达啦,真係换几次号码都唔掂,赶唔到D怨鬼ga~仲搞到我要爆哂粗添!顶 - 真係火都来~)

No comments:

Post a Comment