Tuesday, June 28, 2011

我和老板这么说,酷吗?

- I gave up.- oh yeah! I GAVE UP.-

- Yes, I took it too personal, if you have a better way to deal with IT, go ahead and solveIT! I Gave up. -

看清楚了么?我是坐着的,还得抬头看老板呢~

酷吗?
我还补上一句:下个礼拜你出trip两个星期,我或许会去bang你的cubicle-wall!

(昏了~我是不想折腰了。六月,糟透了,果然是非满天飞)

No comments:

Post a Comment